Digitale marketing

Digitale tools analyseren en optimaliseren.


Doelgroep

Eigenaars-Ondernemers die op een innovatieve, creatieve en efficiënte manier een digitale marketingstrategie voor hun organisatie willen uitwerken.

Programma

Volgende thema's zullen onder andere behandeld worden:

  • Elementen van digitale marketing in een bestaande communicatiestrategie leren integreren
  • Een relevante dialoog leren aangaan met je doelgroep in de online wereld
  • Het effect van de inschakeling van digitale foto's meten
  • Juiste conclusies leren trekken zodat je later kan verbeteren


Docent: Herman Maes
Voorzitter: Bart De Witte


Kick-off
15/01/2020
13u30 - 21u
Sessie 2
12/02/2020
17u30 - 22u
Sessie 3
11/03/2020
17u30 - 22u
Sessie 4
1/04/2020
17u30 - 22u
Sessie 5
22/04/2020
17u30 - 22u
Sessie 6
3/06/2020
17u30 - 22u

Geboeid door ons gevarieerd aanbod? Schrijf je dan hier in voor de door jou gekozen cluster(s).